曲奇聖誕歌

作詞:黃偉文 作曲:James Ting與眾聖誕歌人 編曲:James Ting/Billy Chan

*(我)想過開心聖誕 若然要有聖誕歌
開罐頭聽到厭 就由我去唱首好過
給我新歌試唱 若重播陳年行貨
讓我去唱唱我的感覺 嘗試沉悶上求突破#

聖誕節傳來聖誕歌 播了再播我也奈何
循環舊願望 循環舊夢想 你也懶去再包裝過
年年聖誕節 雷同聖誕歌 怕我老了還在播
但有哪個會覺得不妥 連Jingle Bell都照收貨

Repeat *

鹿車 雪橇 哪裡叫我感觸過
等我 寫過 有兩句至少關於我

我歌我不懂作過 但詞也從頭填過
讓聖誕節裡有點新意 嘗試沉悶上求突破

又到聖誕 誰又在慨歎
又到聖誕 更加之怕冷
獨身人最悶的夜晚

睇燈飾 攪抽獎 悶都未算慘
佢無約你咪自虐 今晚可以約friend去玩
呢班friends o個班friends 預o左陪你玩
至怕你 怕寂寞 是但執一個仲煩

睇身份證似係大人 個心其實仲細
應該加緊搵幾隻襪 早o的o抖安心等禮物
六月份就話定係要乜 隔日提時時提o黎造勢
你亦明知俾o個係你老豆o黎

神秘禮物買o的乜o野 不准超過一百蚊
轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網
逢聖誕就有呢味o野 攪抽獎叫做例行
打開今年禮物一睇 比起當年確係竇泥
皆因今年市道跩 零用咁少又未夠洗
即使今年禮物細 其實有心送也矜貴

棵聖誕樹就算七呎 亦冇乜氣氛 都冇落雪
穿上厚襪換上手套 亦冇乜氣氛 都冇落雪
難道要求白雪 先求求大節 唔落雪 點解決
只有假日 並無佳節 好彩o係香港 都幾親切

看看直播新聞 面前坐網人
聖誕突然令我也想一一吻吻
光坐沒節目 氣氛已經夠動人
我抱住最好友人 點上幸福香薰
大家都不缺席 已經感激到震

Silent night, holy night
好姊妹 已到齊
靜靜一家親 已很美麗
靜靜摸杯底 冇聲咁滯
笑笑口拉住各位 好過集體唱爛泥

We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
如果冇乜收到禮物
何來Happy New Year

Repeat *

我要過聖誕的感覺 報佳音傳遞過
arrow
arrow
    全站熱搜

    kissinwang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()